VW представи новия Golf R, който ще дебютира във Франкфурт следващия месец. Върховото изпълнение се задвижва от 4-цилиндров 2-литров турбо агрегат, генериращ максималните 300 к.с., или с 30 повече от предшественика си. Въртящият момент също се е увеличил с 30 Нм и вече достига 380 Нм.
За да постигнат тези резултати, инженерите са използвали нови глави на цилиндрите, клапани, турбо компресор и по-прецизна и високопроизводителна система за директно впръскване на гориво. Мощността се пренася към четирите колела посредством 4MOTION с пето поколение Халдекс. Трансмията е 6-степенна механична, която позволява на модела да ускори от 0 до 100 км/ч за 5,1 сек. При версия с 6-степенна DSG, спринтът отнема 4,9 сек. Максималната скорост е ограничена до 250 км/ч.
Консумацията на гориво при VW Golf R с механичната трансмисия е 7,1 л/100 км, а вредните емисии са редуцирани до 165 г/км CO2. При варианта с DSG разходът е 6,9 л/100 км, а вредните емисии са 159 г/км CO2.
В сравнение с Golf GTI, R-вариантът е с 5 мм по-нисък и се вози на 18-цолови алуминеви джанти (опционално се предлагат и 19 цола). Колата е снабдена с окачване McPherson отпред и независимо многораменно отзад, осигурявайки по този начин по-добро управление и стабилност.
Най-новият Golf R е станал още по-агресивен. Боди китът включва ревизирани брони, странични прагове, заден дифузьор, LED стопове и хромирана изпускателна система с четири накрайника. Компанията предлага за този модел стандартни би-ксенон фарове с вградени дневни светлини.
Отвътре моделът е оборудван със спортни седалки в алкантара, нов скоростомер и информационно- развлекателна система с 5,8- или 8-инчов дисплей.
VW Golf R ще се предлага във варианти с три и пет врати. Продажбите ще стартират в Германия до края на годината, като стартовата цена ще бъде 38 325 евро.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!